Your shopping cart is empty.
Product Qty Amount
From:
Until:

0
Haastavat asiakastilanteet -webinaaritallenne

Asiakaspalvelutyössä työntekijät saattavat altistua erilaisille uhille, jopa väkivallalle. Uhkaavien tilanteiden määrä on ollut kasvussa viime vuosina.

Webinaaritallenteessa kerrotaan, miten riskejä sisältävään asiakastilanteeseen voidaan varautua, mitä asioita kannattaa havainnoida, miten asiakkaan käyttäytymistä voi ennakoida sekä miten tilanteen ja asiakkaan vaarallistuutta voi arvioida.

Webinaari on suunnattu energiayhtiöiden asiakaspalvelijoille, asiakaspalvelusta vastaaville, työturvallisuudesta vastaaville, esimiehille sekä henkilöstön hyvinvoinnista vastaaville.

Kouluttajana toimii psykologi Jari Hyyti, Poliisiammattikorkeakoulu
Webinaari pidettiin 20.5.2019, kesto 1,5 tuntia

Hinta sisältää neljän viikon henkilökohtaisen käytön.

 

Webinaaritallenne löytyy Adaton Moodlesta, johon voit rekisteröityä osoitteessa: https://moodle.mmg.fi/adato/login/index.php. Moodlen käyttäjätunnukseksi suosittelemme sähköpostiosoitettasi. Järjestelmä ei hyväksy uuden tunnuksen automaattisessa luomisessa ns. ilmaispostilaatikoita. Jos sinulla on ilmaispostiosoite, ota yhteyttä käyttäjätukeen: Juha Rakkolainen, juha.rakkolainen@energia.fi, 040 541 6960. Webinaaritallenteen löydät Moodlen etusivulta, voit myös kirjoittaa koulutuksen nimen tai osan siitä hakukenttään. Itserekisteröitymisen kurssiavain on W8QOKF, jota käytetään rekisteröidyttäessä Moodleen. Kun olet syöttänyt kurssiavaimen, on verkkokoulutus käytössäsi neljä viikkoa.

0
Hinta
129,00 €
Hinta ei sisällä arvonlisäveroa

Asiakaspalvelutyössä työntekijät saattavat altistua erilaisille uhille, jopa väkivallalle. Uhkaavien tilanteiden määrä on ollut kasvussa viime vuosina.

Webinaaritallenteessa kerrotaan, miten riskejä sisältävään asiakastilanteeseen voidaan varautua, mitä asioita kannattaa havainnoida, miten asiakkaan käyttäytymistä voi ennakoida sekä miten tilanteen ja asiakkaan vaarallistuutta voi arvioida.

Webinaari on suunnattu energiayhtiöiden asiakaspalvelijoille, asiakaspalvelusta vastaaville, työturvallisuudesta vastaaville, esimiehille sekä henkilöstön hyvinvoinnista vastaaville.

Kouluttajana toimii psykologi Jari Hyyti, Poliisiammattikorkeakoulu
Webinaari pidettiin 20.5.2019, kesto 1,5 tuntia

Hinta sisältää neljän viikon henkilökohtaisen käytön.