Ajankohta
29.9.2021 - 30.9.2021
Helsinki

Asiakaspalvelun uusi aika

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Asiakaspalvelun uusi aika -seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisimmista uusista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua yrityksenne kilpailukyvyn tekijänä. Saat eväitä asiakaspalvelun laadun ja prosessien kehittämiseen, sekä näkemystä alan tulevaisuuteen ja tiedolla johtamiseen.

Seminaarissa kuulet ajankohtaisinta tietoa asiakaspalveluun liittyvästä lainsäädännöstä ja säätelystä. Kuulet tiiviin katsauksen sähkömarkkinalaista ja kuluttajansuojasääntelystä. Asiakaspalvelun uusi aika -seminaarissa käsitellään päivän polttavimmat aiheet. Seminaarista saat näkökulmaa siihen, miten asiakasarvoon panostamalla vaikutetaan merkittävästi yrityksen menestykseen.

Kohderyhmä

Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta, ja asiakaspalvelun kehittämisestä energiayhtiöissä.


Haluamme tarjota asiakkaillemme entistä kokonaisvaltaisempaa ja näkemyksellisempää sisältöä, ja uudistimme Asiakaspalvelun johtaminen -seminaarin. Asiakaspalvelun uusi aika - seminaarista löydät tuttuja elementtejä, painottuen siihen, mikä on ajankohtaisinta ja uutta juuri nyt!

Hinta

860,00 EUR + alv 24%

Kurssista sanottua

" Todella hyvä tilaisuus verkostoitua muiden samoissa tehtävissä toimivien kanssa ja saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi luentojen pohjalta. Hyvin rakennettu kokonaisuus."
"Todella mielenkiintoisia puhujia ja teemoja. Sisältö oli kiinnostavaa ja hyödyllistä. "

Ilmoittaudu

Viimeinen ilmoittautumispäivä

29.9.2020

Hinta

860,00 EUR + alv 24%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Radisson Blu Royal
Runeberginkatu 2
00100 Helsinki
Lisätiedot
Koulutussuuunnittelija

Outi Vainio p. 044 570 4084, outi.vainio@energia.fi tai koulutusassistentti

Seija Naukkarinen,

p. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi