Esittely
Asiakaspalvelun uusi aika -seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisimmista uusista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua yrityksenne kilpailukyvyn tekijänä. Saat eväitä asiakaspalvelun laadun ja prosessien kehittämiseen, sekä näkemystä alan tulevaisuuteen ja tiedolla johtamiseen.
Seminaarissa kuulet ajankohtaisinta tietoa asiakaspalveluun liittyvästä lainsäädännöstä ja säätelystä. Kuulet tiiviin katsauksen sähkömarkkinalaista ja kuluttajansuojasääntelystä. Asiakaspalvelun uusi aika -seminaarissa käsitellään päivän polttavimmat aiheet. Seminaarista saat näkökulmaa siihen, miten asiakasarvoon panostamalla vaikutetaan merkittävästi yrityksen menestykseen.
Kohderyhmä
Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta, ja asiakaspalvelun kehittämisestä energiayhtiöissä.
Haluamme tarjota asiakkaillemme entistä kokonaisvaltaisempaa ja näkemyksellisempää sisältöä, ja uudistimme Asiakaspalvelun johtaminen -seminaarin. Asiakaspalvelun uusi aika - seminaarista löydät tuttuja elementtejä, painottuen siihen, mikä on ajankohtaisinta ja uutta juuri nyt!