21.5.2024

Vastuullisuuskoulu-jäsenwebinaarisarja, osa 4: Energia-alan arvoketjujen vastuullisuus

Vaatimukset energia-alan vastuullisuutta kohtaan kasvavat jatkuvasti. Lisääntyvä EU-sääntely vaikuttaa niin yhtiöiden rahoitukseen, toimitusketjuihin, kestävyysraportointiin, johtamiseen kuin viestintään.

Sarjan neljännen webinaarin teemana on energia-alan arvoketjujen vastuullisuus ja se pidetään ti 21.5. klo 9-10.30.

Ohjelma:

Webinaarin avaus
Marja Rankila, Asiantuntija, Energiateollisuus ry

Vastuullisuus arvoketjuissa -hankkeen esittely (Ympäristöpoolin rahoittama hanke)
Anssi Panula, Manager, BearingPoint

Arvoketjujen vastuullisuuden määrittäminen - Miten Finnwatch kaivaa tiedot arvoketjuista?
Sonja Finér, Toiminnanjohtaja, Finnwatch

Tietoisku: Mitä yritysten on hyvä tietää pakkotyöasetuksesta?
Laura Pätsi, Erityisasiantuntija, Työ- ja elinkeinoministeriö

Tietoisku: Mitä yritysten on hyvä tietää metsäkatoasetuksesta?
Viktor Harvio, Erityisasiantuntija, Maa- ja metsätalousministeriö

Osallistujilla on mahdollisuus lähettää kysymyksiä tilaisuuteen jo etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä sekä esittää niitä tilaisuuden aikana.

Webinaari on osa Energiateollisuuden Vastuullisuuskoulu-
webinaarisarjaa. Sarja tarjoaa jäsenyrityksille tietoa ja käytännön ohjeita alan ajankohtaisiin ja olennaisiin vastuullisuuskysymyksiin ja päivittyvään lainsäädäntöön. Seuraavassa webinaarissa käsitellään vastuullisuuden johtamista ja roolitusta.

Ilmoittautuminen päättyy maanantaina 20.5. klo 15.00.
Haluatko osallistua mutta ilmoittautumisaika on päättynyt? Ota yhteyttä vassa.arnell@energia.fi

Webinaari tallennetaan ja tallenne on nähtävissä Energiateollisuuden jäsenextrassa.

Maksuton webinaari on tarkoitettu kaikille Energiateollisuuden jäsenyritysten edustajille.

20.5.2024 klo 15

klo 9-10.30