30.5.2024

eStudio

Katso eStudio, pysyt jyvällä.

Ilmoittautuminen päättyy edellisenä päivänä
Haluatko osallistua mutta ilmoittautumisaika on päättynyt? Ota yhtetyttä vassa.arnell@energia.fi
Jos haluat kuulla jostain erityisestä aiheesta eStudiossa, voit laittaa ehdotuksia aiheista ja vierailijoista jukka.relander@energia.fi ja janne.kerttula@energia.fi.

eStudiot ovat maksuttomia ET:n jäsenyritysten edustajille. Ilmoittautuminen ja tulevien eStudioiden ajankohdat löytyvät tuttuun tapaan Adaton koulutuskalenterin kautta .

Maksuton webinaari on tarkoitettu vain Energiateollisuus ry:n jäsenyhtiöiden edustajille.

Ensimmäiset 250 osallistujaa mahtuvat mukaan, mutta jos webinaaripaikat täyttyvät, voit katsoa webinaarin tallenteen myöhemmin jäsenextrasta.
Keskustelut eivät siis ole julkisia, ja keskusteluista ei twiitata ulospäin mitään.

29.5.2024 klo 15

klo 9-10

Janne Kerttula,
puh. 050 571 2075
Jukka Relander,

Vassa Arnell,
vassa.arnell@energia.fi

Webinaari on verkossa toteutettava koulutus, johon osallistuminen ei vaadi fyysistä läsnäoloa. Webinaaria pystyt seuraamaan verkon välityksellä mistä tahansa. Tarkemmat ohjeet osallistumiseksi saat sähköpostilla lähempänä tilaisuutta.