7.11.2024

Kyberturvallisuus energia-alalla

Kyberuhkien lisääntyessä energiantuotannon jatkuvuuden turvaaminen vaatii laaja-alaista osaamista. Aihe on ajankohtaisempi kuin koskaan. Digitalisaation ja datamäärän kasvun myötä kyberturvallisuuden merkitys toiminnan turvaamisessa korostuu.

Seminaari kutsuu energiayhtiöiden turvallisuudesta ja sen kehittämisestä vastaavat kuulemaan, miten ratkaista ajankohtaisimpia kyberturvallisuuden hallintatilanteita. Tilaisuus on myös hyvä mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ja verkostoitua energia-alalla toimivien kokeneiden kollegojen kanssa.

Koulutuksesta on hyötyä kaikille energia-alan turvallisuudesta vastaaville ja kyberturvallisuuden hallinnasta kiinnostuneille, niin turvallisuusasiantuntijoille kuin kokeneille kyberturvallisuuden ammattilaisille.

Majoituksen varauslinkki

" Vahvuudet olivat monipuoliset esittäjät." "Aiheet hyviä ja suurimmaksi osaksi riittävän konkreettisella tasolla." "Laaja-alaisesti saatu yritysedustusta esiintymään, hyvä juttu. Ei jäänyt asiasisältö vain yksittäisten toimijoiden mainospuheenvuoroiksi." "Hyvä sekoitus asiantuntijoita sekä yritysten esityksiä."

31.10.2024

Crowne Plaza Helsinki