6.11.2024

Energia-alan IT ja tekoäly -seminaari

Seminaari on suunniteltu kaikille energia-alalla digitaalisen kehittämisen parissa työskenteleville, ja tarjoaa hyvän mahdollisuuden saada tuoreinta näkökulmaa energia-alan IT-, ICT- ja tekoälykehitykseen. Muutokset edellyttävät uutta osaamista ja mahdollisuuksien tunnistamista. Moderneilla teknologioilla voidaan asiat tehdä fiksummin skaalautuvasti nopeassa muutostahdissa.

Seminaarin ohjelmassa perehdytään IT ja tekoäly -kehitykseen ja teknologioiden soveltamiseen useiden energia-alan käytännön esimerkkien kautta. Tule kuulemaan mitä koneoppiminen ja AI voivat käytännössä tarkoittaa energia-alalla? Miten nyt hyödynnetään dataa tehokkaasti? Miten IT ja tekoäly valjastetaan optimoimaan toimintaa laajalla skaalalla myös energia-alalla?

Seminaari sopii kaikille energia-alalla digitaalisen teknologian kehityksen, IT-asioiden, tai uuden teknologiaan liittyvän liiketoiminnan kehittämisen parissa työskenteleville, sekä tekoälyn hyödyntämisestä kiinnostuneille.

Majoituksen varauslinkki

30.10.2024

Peruutusehdot:
Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Mikäli osallistuminen perutaan kaksi arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tai osallistuja jää saapumatta, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutustapauksissa voidaan hankkia tilalle toinen osallistuja. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse majoitusvarausten peruutuksista ja kustannuksista.

" Loistavaa lähtötietoa AI:n lähestymiseen." "Hyvää ja monipuolista tietoa tekoälyn käyttömahdollisuuksista ja miten sen käyttöönottoa tulisi tarkastella."

30.10.2024

Crowne Plaza Helsinki