Esittely
Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua, jolta vaaditaan nyt yhä enemmän.
Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen innostavia esityksiä, tärkeitä ajankohtaisaiheita ja merkityksellisiä kohtaamisia asiakasvastuussa oleville. Kuulet myös keskeisimmät uutiset edunvalvonnasta ja alan lainsäädännöstä. Seminaarista saat inspiraatiota, eväitä työhösi, verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Tule mukaan!
Kohderyhmä
Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.
Majoitus
Huoneet ovat varattavissa tunnuksella "D7G" hotellin varaustilanteen mukaan suoraan hotellista p. 09 2521 0000, sähköpostitse hotel@crowneplazahelsinki.fi tai linkistä
D7G
Huonehinnat 162 € yhden hengen huone / vuorokausi
182 € kahden hengen huone / vuorokausi
Huoneet ovat varattavissa 17.9.2023 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.