12.6.2024 - 13.6.2024
Helsinki

Sähköverkkopäivät, kohtaamispaikka

Sähköverkot ovat tänä päivänä tärkein yhteiskunnan toiminnan mahdollistava infrastruktuuri. Energia-ala puhuttaa kaikkialla, ja sähköverkkojen toimintaympäristö muuttuu ja kehittyy. Sähköverkkopäivien ohjelma nostaa esille alan ajankohtaisimmat teemat liittyen regulaatioon, teknologiakehitykseen ja investointirahoitukseen. Lisäksi käsitellään verkkotoiminnan tapoja vastata ilmastotavoitteisiin, sekä uusia vastuullisuusvelvoitteita. Ohjelma johdattelee kuulijat kohti tulevaisuuden sähköverkkoratkaisuja, uusia mahdollisuuksia ja sitä, miltä Suomi näyttää vuonna 2030.

Näytteilleasettajana teille tarjoutuu mahdollisuus tavata kiinnostavimmat kontaktit sekä päästä suoraan keskusteluiden ytimeen.

Sähköverkkopäivien verkkosivut

Lisätietoa:
Miina Söderholm
miina.soderholm@energia.fi
puh. 0440 181110

15.4.2024

Kuluton peruutus viimeistään 60 vrk ennen tilaisuutta. 30 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50% maksusta. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko summan.

15.4.2024

2 päivää