Ajankohta
11.10.2023 - 12.10.2023
Helsinki

Asiakaspalvelun uusi aika

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua, jolta vaaditaan nyt yhä enemmän. Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen innostavia esityksiä, tärkeitä ajankohtaisaiheita ja merkityksellisiä kohtaamisia asiakasvastuussa oleville. Kuulet myös keskeisimmät uutiset edunvalvonnasta ja alan lainsäädännöstä. Seminaarista saat inspiraatiota, eväitä työhösi ja verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Tule mukaan!

Kohderyhmä

Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.

Majoitus

Huoneet ovat varattavissa tunnuksella "Ada" hotellin varaustilanteen mukaan suoraan hotellista p. 09 2521 0000, sähköpostitse hotel@crowneplazahelsinki.fi tai linkistä Ada Huonehinnat 139 € 1hh/vrk ja 159 € 2hh/vrk.

Hinta

920,00 EUR + alv 24%

Kurssista sanottua

" Todella hyvä tilaisuus verkostoitua muiden samoissa tehtävissä toimivien kanssa ja saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi luentojen pohjalta. Hyvin rakennettu kokonaisuus."
"Todella mielenkiintoisia puhujia ja teemoja. Sisältö oli kiinnostavaa ja hyödyllistä. "

Ilmoittaudu

Viimeinen ilmoittautumispäivä

3.10.2023

Hinta

920,00 EUR + alv 24%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Crowne Plaza Helsinki – Hesperia
Mannerheimintie 50
00260 Helsinki
Lisätiedot
Outi Vainio p. 044 570 4084, outi.vainio@energia.fi Järjestelyt:

Seija Naukkarinen,

p. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi

Energia-alan laskutus- ja perintäpäivät
Helsinki
24.05.2023 - 25.05.2023
Taloushallinnon ajankohtaispäivä
Helsinki
16.11.2023 - 16.11.2023