Esittely
Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua, jolta vaaditaan nyt yhä enemmän. Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen innostavia esityksiä, tärkeitä ajankohtaisaiheita ja merkityksellisiä kohtaamisia asiakasvastuussa oleville. Kuulet myös keskeisimmät uutiset edunvalvonnasta ja alan lainsäädännöstä. Seminaarista saat inspiraatiota, eväitä työhösi ja verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Tule mukaan!
Kohderyhmä
Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.
Majoitus
Huoneet ovat varattavissa tunnuksella "Ada" hotellin varaustilanteen mukaan suoraan hotellista p. 09 2521 0000, sähköpostitse hotel@crowneplazahelsinki.fi tai linkistä
Ada
Huonehinnat 139 € 1hh/vrk ja 159 € 2hh/vrk.