Ajankohta

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika

Esittely

Kaukolämpöpäivät on alan päätapahtuma, joka kokoaa laajasti kaukolämpöalan toimijat keskustelemaan alan tulevaisuudesta ja ajankohtaisista asioista sekä ennen kaikkea verkostoitumaan. Odotamme tilaisuuteen yli 250 osallistujaa!

Tarjoamme teille mahdollisuuden olla mukana tekemässä alan päätapahtumaa. Järjestämme seminaarin yhteyteen kohtaamispaikan kaukolämpöalalle palveluita ja tuotteita tarjoaville yrityksille. Valittavissa on kaksi eritasoista kumppanuutta.

Kohtaamispaikalla voit tehdä yrityksesi, palvelusi tai tuotteesi tutuksi koko kaukolämpöalalle, tutustua ihmisiin sekä markkinoida ja myydä.

Tervetulo luomaan kanssamme vuoden 2023 Kaukolämpöpäivistä jos mahdollista aiempaa vieläkin mainiompi tilaisuus!

Varmista paikkasi alan päätapahtumassa, paikkoja on rajoitetusti!
Haluatko kumppaniksi? Ota yhteyttä maija.immonen@energia.fi

Lisätietoa: Maija Immonen, maija.immonen@energia.fi, p. 040 750 7270

Peruutusehdot

Kuluton peruutus viimeistään 60 vrk ennen tilaisuutta. 30 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50% maksusta. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko summan.

Viimeinen ilmoittautumispäivä

Ilmoittaudu kumppaniksi viimeistään 18.6.2023