25.1.2024 - 15.5.2024
Vantaa

Energy PM Professional -valmennusohjelma energia-alan projektipäälliköille, 8 pv

projektinhallinnasta ja projektijohtamisesta sekä niiden keskeisistä menetelmistä oman organisaatiosi projektikulttuurin kehittämisestä ja sen hyödyntämisessä kilpailuedun saavuttamiseksi. Valmennuksessa opit myös tekoälyn mahdollisuuksista projektityössä.

Käymme valmennuksessa läpi case-esimerkkejä, jotka havainnollistavat projektijohtamisen menetelmien ja työkalujen käyttämistä. Muiden osallistujien kanssa tehtävät ryhmätyöt ja harjoitukset jakavat parhaita käytänteitä ja auttavat sinua reflektoimaan oman organisaatiosi toimintaa. Valmennuksessa käydään läpi projektin elinkaaren vaiheet, perehtyen erityisesti projektin suunnitteluun ja ohjaukseen liittyviin edistyneisiin menetelmiin. Osallistujat oppivat myös ihmisten johtamiseen ja viestinnän sekä sidosryhmien hallintaan liittyviä taitoja sekä sisäistävät niiden merkityksen projektin onnistumiselle.

Ohjelma on tarkoitettu projektipäälliköille, joilla on jo perustiedot ja kokemusta projektien johtamisesta, ja jotka ovat motivoituneita kehittämään itseään. Osallistujat oppivat konkreettisia tietoja ja taitoja energia-alan investointiprojektin menestyksekkääseen johtamiseen. Valmennusryhmään kootaan osallistujat energia-alan projekteja tekevistä yrityksistä. Samaa toimialaa edustavilla yrityksillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja samankaltaiset lähtökohdat projektitoiminnan kehittämiselle, mikä varmistaa, että valmennuksen keskustelut ja ryhmätyöt ovat antoisia. Eri yritysten osallistujat pääsevät vaihtamaan kokemuksia keskenään, ja valmennusohjelman aikana syntyvä ammattilaisverkosto tukee projektitoiminnan kehittämisessä valmennuksen jälkeenkin.

Suosittelemme osallistumaan pöytäkuntana: kun samasta organisaatiosta osallistuu esim. 3 - 4 projektipäällikköä tai projektipäällikkönä oman työn ohella toimiva asiantuntijaa, on projektien johtamisen ja laajemminkin yrityksen projektikulttuurin kehittämisen ideointi ja käytäntöön vienti tuloksellisempaa.

11.1.2024

Ilmoittaudu valmennukseen tästä