Ajankohta
9.11.2022 - 10.11.2022
Helsinki

Asiakaspalvelun uusi aika

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisimmista uusista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua yrityksenne kilpailukyvyn tekijänä. Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen eväitä asiakaspalvelun strategian, laadun ja operatiivisten prosessien kehittämiseen. Seminaarista saat inspiraatiota, hyvää fiilistä ja verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Varaa aika jo kalenteriisi!

Kohderyhmä

Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.

Majoitus

Huoneet ovat varattavissa tunnuksella "Adato Energia Oy" 25.10. mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan. Huonehinta 133 € 1hh/vrk. Majoitus on varattu ajalle 8.-10.11. ja sen voi varata p. 09 2521 0000, sähköpostitse hotel@crowneplazahelsinki.fi tai klikkamalla linkkiä: Adato Energia

Hinta

860,00 EUR + alv 24%

Kurssista sanottua

" Todella hyvä tilaisuus verkostoitua muiden samoissa tehtävissä toimivien kanssa ja saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi luentojen pohjalta. Hyvin rakennettu kokonaisuus."
"Todella mielenkiintoisia puhujia ja teemoja. Sisältö oli kiinnostavaa ja hyödyllistä. "

Ilmoittaudu

Viimeinen ilmoittautumispäivä

2.11.2022

Hinta

860,00 EUR + alv 24%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Crowne Plaza Helsinki
Mannerheimintie 50
00260 Helsinki
Lisätiedot
Outi Vainio p. 044 570 4084, outi.vainio@energia.fi Järjestelyt:

Seija Naukkarinen,

p. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi