Esittely
Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisimmista uusista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua yrityksenne kilpailukyvyn tekijänä. Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen eväitä asiakaspalvelun strategian, laadun ja operatiivisten prosessien kehittämiseen. Seminaarista saat inspiraatiota, hyvää fiilistä ja verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Varaa aika jo kalenteriisi!
Kohderyhmä
Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.
Majoitus
Huoneet ovat varattavissa tunnuksella "Adato Energia Oy" 25.10. mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan. Huonehinta 133 € 1hh/vrk. Majoitus on varattu ajalle 8.-10.11. ja sen voi varata p. 09 2521 0000, sähköpostitse hotel@crowneplazahelsinki.fi tai klikkamalla linkkiä:
Adato Energia