Ajankohta
29.9.2021 - 30.9.2021
Online

Asiakaspalvelun uusi aika

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Aiheina seminaarissa on mm. miten toteutat kokeilevaa, oivaltavaa ja datavetoista asiakasviestintää, miten lanseeraat uuden brändin energia-alalla, ja miten erilaiset asiakasprofiilit näyttäytyvät asiakas-kokemuksessa. Kuulet innovatiivisesta mobiilipelistä, joka tukee sähköverkon kunnossapitoa, sekä päivität tietosi energianeuvonnan uusimmista tuulista.

Seminaari tarjoaa ajankohtaisimmat kuulumiset Energiateollisuus ry:n edunvalvonnasta, kaukolämmön strategiasta, EU:n kaikkien aikojen ilmasto- ja energialain-säädäntöpaketista, ja ajankohtaisen lakikatsauksen.

Vastuullisuus kiinnostaa energia-alan asiakkaita ja sitä käsitellään mm. viestinnän ja markkinointilupien näkökulmasta. Tilaisuus huipentuu Fabrikin Perttu Kouvalaisen esitykseen: Vastuullisuudelle ei ole vaihtoehtoa, mutta se voi olla kilpailuetu.

Seminaarista saat inspiraatiota, hyvää fiilistä ja verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Tule linjoille!

Kohderyhmä

Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.

Hinta

595,00 EUR + alv 24%

Kurssista sanottua

" Todella hyvä tilaisuus verkostoitua muiden samoissa tehtävissä toimivien kanssa ja saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi luentojen pohjalta. Hyvin rakennettu kokonaisuus."
"Todella mielenkiintoisia puhujia ja teemoja. Sisältö oli kiinnostavaa ja hyödyllistä. "

Viimeinen ilmoittautumispäivä

27.9.2021

Hinta

595,00 EUR + alv 24%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Online
Lisätiedot
Koulutussuuunnittelija

Outi Vainio p. 044 570 4084, outi.vainio@energia.fi tai koulutusassistentti

Seija Naukkarinen,

p. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi

Esite