Esittely
Ei pelkkää tekniikkaa, eikä pelkkää asiakaspalveluasiaa, vaan juuri sopivassa suhteessa molempia! Ykkösenä asiakas on tilaisuus, joka saattaa yhteen hyvin erityyppisissäkin tehtävissä toimivat asiantuntijat joilla kaikilla on sama päämäärä – tyytyväinen asiakas.
Vuoden 2021 tilaisuuden ohjelma tarkentuu ja julkaistaan kevään aikana.
Kohderyhmä
Ykkösenä asiakas -päivät on tarkoitettu laajasti kaikille asiakkuuksien kanssa tekemisissä oleville, kuten esimerkiksi asiakaspalveluhenkilöstölle, teknisen asiakastuen henkilöille ja tarkastajille sekä myyntihenkilöstölle. Mukaan ovat erittäin tervetulleita myös laitetoimittajat ja muut energia-alalla toimivat yritykset.
Peruutusehdot
Voit perua osallistumisesi kuluitta 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. 3-6 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 %. Tämän jälkeen veloitamme koko osallistumismaksun. Nimenmuutos onnistuu kuluitta. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse matkavarauksistaan.
Osallistumisvahviste lähtee n. viikkoa ennen tilaisuutta.