Ajankohta
16.6.2021 - 17.6.2021
Turku

Kaukolämmön ykkösenä asiakas

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Ei pelkkää tekniikkaa, eikä pelkkää asiakaspalveluasiaa, vaan juuri sopivassa suhteessa molempia! Ykkösenä asiakas on tilaisuus, joka saattaa yhteen hyvin erityyppisissäkin tehtävissä toimivat asiantuntijat joilla kaikilla on sama päämäärä – tyytyväinen asiakas.

Vuoden 2021 tilaisuuden ohjelma tarkentuu ja julkaistaan kevään aikana.

Kohderyhmä

Ykkösenä asiakas -päivät on tarkoitettu laajasti kaikille asiakkuuksien kanssa tekemisissä oleville, kuten esimerkiksi asiakaspalveluhenkilöstölle, teknisen asiakastuen henkilöille ja tarkastajille sekä myyntihenkilöstölle. Mukaan ovat erittäin tervetulleita myös laitetoimittajat ja muut energia-alalla toimivat yritykset.

Sisältö



Peruutusehdot

Voit perua osallistumisesi kuluitta 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. 3-6 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 %. Tämän jälkeen veloitamme koko osallistumismaksun. Nimenmuutos onnistuu kuluitta. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse matkavarauksistaan.

Osallistumisvahviste lähtee n. viikkoa ennen tilaisuutta.

Kurssista sanottua

"Kun ohjelman taso pysyy tällaisena vuodesta toiseen, ei ole suurta tarvetta lähteä tekemään muutoksia.

Laajasti puhujia taas erilaisista aiheista, se on hyvä! "

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Turku
Lisätiedot
Juha Rakkolainen,
Adato Energia Oy,
juha.rakkolainen@energia.fi, p. 040 541 6960

Järjestelyt
Vassa Arnell,
Adato Energia Oy,
vassa.arnell@energia.fi,
p. 050 5423 751

Kaukolämpöyhtiöiden vahinkojen korvaaminen
Online
15.02.2021 - 15.02.2021
Kaukolämmön strategiaseminaari
RUKA
15.04.2021 - 16.04.2021
Kaukolämpöpäivät 2021
Lahti
25.08.2021 - 26.08.2021
Kaukolämpöasentajapäivät
Kuopio
15.09.2021 - 16.09.2021