Ajankohta
9.10.2019 - 10.10.2019
Helsinki

Asiakaspalvelun johtaminen

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Asiakaspalvelun johtaminen -seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun johtamisesta käytännössä ja asiakaspalvelun eri vaihtoehdoista. Seminaari on hyvä tilaisuus keskustella kollegoiden kanssa ja kuulla toisten toimintamalleista.

Tilaisuuden ohjelma valmistuu myöhemmin.

Kohderyhmä

Tilaisuus sopii energia-alan asiakaspalvelujohtajille ja -päälliköille sekä niille, jotka vastaavat asiakaspalvelun suunnittelusta, toteuttamisesta ja/tai kehittämisestä.

Majoitus

Majoitusvaraukset suoraan hotellin myyntipalvelusta 23.9. mennessä, p. 020 1234 700/ yksittäiset huonevaraukset tai reservations.finland@radissonblu.com kiintiötunnuksella "Adato, Asiakaspalvelun johtaminen". Huonehinta 143 e 1hh/yö. Jokainen majoittuja varaa itse huoneensa ja hoitaa itse laskutustiedot tai maksun paikan päällä.

Lisätiedot

Koulutussuunnittelija Outi Vainio, puh. 044 5704084, outi.vainio@energia.fi tai koulutusassistentti Seija Naukkarinen, puh. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi

Hinta

745,00 EUR + alv 24%

Lisätiedot

Koulutussuunnittelija Outi Vainio, puh. 044 5704084, outi.vainio@energia.fi tai koulutusassistentti Seija Naukkarinen, puh. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi

Ilmoittaudu

Viimeinen ilmoittautumispäivä

2.10.2019

Hinta

745,00 EUR + alv 24%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Radisson Blu Royal
Runeberginkatu 2
00100 Helsinki