Ajankohta
9.10.2019 - 10.10.2019
Helsinki

Asiakaspalvelun johtaminen

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Asiakaspalvelun johtaminen -seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun johtamisesta ja sen merkityksestä yrityksen kilpailukyvylle. Osallistuja saa eväitä asiakaspalvelun laadun ja prosessien kehittämiseen, sekä näkemystä tiedolla johtamisen mahdollisuuksiin. Seminaari on hyvä tilaisuus keskustella kollegoiden kanssa ja kuulla muiden yritysten käyttämistä toimintamalleista.

Ohjelmassa on runsaasti kiinnostavia teemoja:
- Asiakaspalvelun haastavat tilanteet energiayhtiössä
- Vaikuttaako asiakasymmärrys hallitusten strategiseen päätöksentekoon
- Tiedolla johtaminen työkaluna asiakaspalvelun johtamiseen
- Monikanavainen asiakaspalvelu
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Edunvalvonnan ajankohtaiskatsaus
- Lainsäädännön uudet tuulet
- Työn imu ja työhyvinvointi

Koulutus huipentuu Antti Merilehdon esitykseen tekoälyn mahdollisuuksista. Antti Merilehto on tekoälyn asiantuntija, kirjailija ja palkittu puhuja.

Tervetuloa mukaan!

Kohderyhmä

Tilaisuus sopii energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista, asiakaspalvelun ja/tai palvelumuotoilun suunnittelusta ja kehittämisestä.

Majoitus

Majoitusvaraukset kiintiöstä suoraan hotellin myyntipalvelusta 23.9. mennessä, p. 020 1234 700/ yksittäiset huonevaraukset tai reservations.finland@radissonblu.com varauskoodilla "BAdato". Huonehinta: 1hh 143 e/vrk. Huonevaraukset ajalle 8.-10.10. Jokainen majoittuja varaa itse huoneensa ja hoitaa itse laskutustiedot tai maksun paikan päällä.

Hinta

745,00 EUR + alv 24%

Viimeinen ilmoittautumispäivä

2.10.2019

Hinta

745,00 EUR + alv 24%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Radisson Blu Royal
Runeberginkatu 2
00100 Helsinki
Lisätiedot
Koulutussuunnittelija Outi Vainio, p. 044 5704084, outi.vainio@energia.fi tai koulutusassistentti Seija Naukkarinen, p. 050 548 1124, seija.naukkarinen@energia.fi

Esite