Ajankohta
20.5.2019
Webinaari

Haastavat asiakastilanteet -webinaari

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Asiakaspalvelutyössä työntekijät saattavat altistua erilaisille uhille, jopa väkivallalle. Uhkaavien tilanteiden määrä on ollut kasvussa viime vuosina.

Webinaarissa kerrotaan miten riskejä sisältävään asiakastilanteeseen voidaan varautua, mitä asioita kannattaa havainnoida, miten asiakkaan käyttäytymistä voi ennakoida sekä miten tilanteen ja asiakkaan vaarallistuutta voi arvioida.

Webinaari on suunnattu energiayhtiöiden asiakaspalvelijoille, asiakaspalvelusta vastaaville, työturvallisuudesta vastaaville, esimiehille sekä henkilöstön hyvinvoinnista vastaaville.

Kouluttajana toimii Jari Hyyti.

Webinaari on verkossa toteutettava koulutus, johon osallistuminen ei vaadi fyysistä läsnäoloa. Webinaaria pystyt seuraamaan verkon välityksellä mistä tahansa. Tarkemmat ohjeet osallistumiseksi saat sähköpostilla lähempänä tilaisuutta. Kaikille webinaariin ilmoittautuneille jaetaan aineiston ja tallenne webinaarista.

Ilmoittautumislinkki lähetetään sähköpostiisi. Mikäli sähköpostilinkkiä ei kuulu, niin otathan yhteyttä Lovisa Hirvoseen, lovisa.hirvonen@energia.fi, 050 463 7035

Lisätiedot

Edvard Lukka, edvard.lukka@energia.fi, 044 2590 320

Lisätiedot

Edvard Lukka, edvard.lukka@energia.fi, 044 2590 320

Viimeinen ilmoittautumispäivä

17.5.2019 klo 16.00

Hinta

95 eur + alv / henkilö.

Ryhmähinta 285 eur + alv, mikäli tarkoituksena on näyttää webinaari ryhmälle. Osallistumislinkki lähetetään tällöin yhdelle yhteyshenkilölle.

Koulutuksen kesto

klo 8.00-9.30

Koulutuspaikka

Webinaari