Ajankohta
8.10.2025 - 9.10.2025
Helsinki

Asiakaspalvelun uusi aika

Loading Loading...

Ilmoittautumisaika


Esittely

Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua, jolta vaaditaan nyt yhä enemmän.

Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen innostavia esityksiä, tärkeitä ajankohtaisaiheita ja merkityksellisiä kohtaamisia asiakasvastuussa oleville. Kuulet myös keskeisimmät uutiset edunvalvonnasta ja alan lainsäädännöstä. Seminaarista saat inspiraatiota, eväitä työhösi, verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Tule mukaan!

Kohderyhmä

Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.

Hinta

965,00 EUR + alv 25,5%

Kurssista sanottua

" Innostavaa ja ajattelua herättävää infoa."
"Todella hyvä tilaisuus verkostoitua muiden samoissa tehtävissä toimivien kanssa ja saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi luentojen pohjalta. Hyvin rakennettu kokonaisuus."
"Todella mielenkiintoisia puhujia ja teemoja. Sisältö oli kiinnostavaa ja hyödyllistä. "

Ilmoittaudu

Viimeinen ilmoittautumispäivä

1.10.2025

Hinta

965,00 EUR + alv 25,5%

Koulutuksen kesto

2 päivää

Koulutuspaikka

Crowne Plaza Helsinki – Hesperia
Mannerheimintie 50
00260 Helsinki
Lisätiedot
Outi Vainio
p. 044 570 4084
outi.vainio@energia.fi
Järjestelyt:
Seija Naukkarinen
p. 050 548 1124
seija.naukkarinen@energia.fi

Peruutusehdot
Voit perua osallistumisesi kuluitta 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. 3-6 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50%. Tämän jälkeen veloitamme koko osallistumismaksun.
Osallistuja vastaa itse matka- ja majoitusvarauksistaan.

Voisit olla kiinnostunut myös näistä: