27.3.2025

Sähkönjakeluverkon maadoitukset

Tavoite

Muuttuva sähköverkko ja suuri maakaapeloinnin määrä asettavat uusia haasteita sähkönjakeluverkon maadoituksille. Sähkönjakeluverkon maadoitukset -koulutuksen tavoitteena on käytännönläheisesti selkeyttää maadoituksille annettuja vaatimuksia uuden Verkostosuosituksen RJ 22:22 mukaisella tavalla.

Maadoitusten on toimittava kaikissa olosuhteissa. Turvallisuus on varmistettava kaikissa sellaisissa paikoissa, joissa henkilöillä on oikeus kulkea. Vaatimuksia ovat mm. riittävä mekaaninen lujuus ja korroosion kestävyys, sekä termisesti suurimman vikavirran kestävyys. Koulutuksen käytyäsi tunnet sähkönjakeluverkon maadoitukselle asetetut vaatimukset.

Koulutus on tiivis tietopaketti, mutta osallistujilla on myös hyvä mahdollisuus kysyä kokeneilta ammattilaisilta. Luentojen lisäksi ohjelmassa on myös käytännön esimerkkien osuus uudella sähkökoulutuskentällä.

555,00 EUR + alv 25,5%

Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta.
Mikäli osallistuminen perutaan kaksi arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tai osallistuja jää saapumatta, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutustapauksissa voidaan hankkia tilalle toinen osallistuja. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse majoitusvarausten peruutuksista ja kustannuksista.

"Erittäin tärkeä aihe, josta mielellään kuulisi lisääkin. Käytännön mittausrasti oli kiva lisä!" "Käytäntö ja teoria sopivasti jaettuna."

20.3.2025

555,00 EUR + alv 25,5%

TAKK, Tampereen aikuiskoulutuskeskus (Auditorio)
Kurssikeskuksenkatu 11