20.8.2024

Jäsenwebinaari nuorten osallistamisesta

Webinaari nuorten osallistamisesta 20.8.2024 klo 10–11.30

Nuoret kaipaavat kipeästi hyviä uutisia maailman tolasta – ja niitä suomalaisella energia-alalla olisi tarjota. Vastaavasti energia-ala tarvitsee uutta osaamista ja intohimoa, jota nuoremmilla sukupolvilla riittää. Miten mahdollistaa näiden tarpeiden ja sidosryhmien kohtaaminen?

Webinaarissa käsitellään erilaisia konkreettisia tapoja, joilla energia-alan yritykset voivat tavoittaa ja osallistaa nuoria. Jokaiselle löytyy takuulla omaan yritykseensä sopivat keinot, oli se sitten sosiaalisen median viestintä, aamupalatilaisuudet, kilpailut taikka harjoittelujen tarjoaminen.

Tilaisuuden järjestää ja fasilitoi Energiateollisuuden harjoittelijana toimiva Suomen nuorten ilmastodelegaatti, joka kokoaa webinaariin puhujiksi nuoria energiaopiskelijoita sekä järjestötoimijoita. Tervetuloa kohtaamaan nuoria ja oppimaan itse kokemusasiantuntijoilta!

Ilmoittautuminen päättyy maanantaina 19.8. klo 15.00
Haluatko osallistua mutta ilmoittautumisaika on päättynyt? Ota yhteyttä vassa.arnell@energia.fi

Webinaari tallennetaan ja tallenne on nähtävissä Energiateollisuuden jäsenextrassa.

Maksuton webinaari on tarkoitettu kaikille Energiateollisuuden jäsenyritysten edustajille.

19.8.2024 klo 15

klo 10.-11.30