10.10.2024

Suomen Voimalaitosyhdistyksen vuosiseminaari

Suomen Voimalaitosyhdistys järjestää lokakuussa seminaarin, jonka teemana on energian varastointi ja säätökyky. Seminaari on erinomainen tilaisuus energiatuotannon parissa töitä tekeville verkostoitua ja saada tietoa ajankohtaisista asioista.

Seminaaripäivän aikana kuulet esityksiä mm. Fingridiltä, Pohjolan Voimalta ja Elstorilta. Tilaisuudessa keskustellaan myös kapasiteettimekanismista, tulevaisuuden energiavarastoinnista sekä kaasujärjestelmien joustavuuden ja säätökyvyn roolista Suomen sähkö- ja energiamarkkinoilla.

Seminaari järjestetään Paasitornissa Helsingissä torstaina 10.10.2024. Seminaarin edeltävänä päivänä on mahdollisuus tutustua Helenin Vuosaaren voimalaitokseen. Yritysvierailun jälkeen on illallinen Meripaviljongissa.

***

Suomen voimalaitosyhdistys on perustettu 2018 jatkamaan VGB:n Suomen valiokunnan työtä. Yhdistyksen tavoitteena on sääntöjen mukaisesti edistää energiantuotantolaitosten ja niihin liittyvien prosessien käyttöä turvallisuus, tehokkuus ja ympäristömyönteisyys keskiössä.

Scandic Hakaniemi, Siltasaarenkatu 14
Scandic Paasi, Paasivuorenkatu 5 B
Alennus päivän hinnasta koodilla CGRO
osoitteessa scandichotels.fi
Huoneet ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan viimeistään 10 päivää ennen saapumista.

Jäsenhinta 100 eur + alv.
Ei-jäsenhinta 200 eur + alv.
Illallinen 9.10. 50 eur + alv

Voit perua osallistumisesi kuluitta 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. 3-6 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 %. Tämän jälkeen veloitamme koko osallistumismaksun. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse matka- ja majoitusvarauksistaan.

3.10.2024

Jäsenhinta 100 eur + alv.
Ei-jäsenhinta 200 eur + alv.
Illallinen 9.10. 50 eur + alv

Paasitorni