27.11.2024 - 28.11.2024
Tampere

Verkonrakennuspäivät 2024

Verkonrakennuttajat, verkonrakentajat, verkostourakoitsijat, laite- ja tavarantoimittajat, sekä muut sähköverkonrakennuksen parissa toimivat kokoontuvat jälleen suursuosion saavuttaneeseen legendaariseen verkonrakennusalan ammattilaisten tapaamiseen.

Päivät ovat erinomainen tilaisuus tavata kollegoita ja verkostoitua. Ohjelma suunnitellaan kohderyhmän toiveita kuunnellen, ja tärkeimmät alan kehitystrendit huomioiden. Ensimmäinen päivä huipentuu perinteisesti yhteiseen illalliseen (Ravintola Myllärit), ja jääkiekko-otteluun. Luvassa on jännitystä ja huikeaa kiekkotunnelmaa kun 27.11. illassa Nokia Arenalla Tapparan haastaa Ässät.

Seminaari on vakiinnuttanut paikkansa sähköverkon verkosto- ja verkonrakennusalan ammattilaisten ehdottomana tapaamispaikkana - olethan sinäkin mukana!

Huom. Illalliselle mahtuu 120 hlöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Näytteilleasettajina mukana:
Elisa Oyj
Traficom

Majoitus

Lapland Hotels Arena Ratapihankatu 54, Tampere

134 € / 1 hh/ vrk / Misty Comfort -huone

154 € / 2 hh/ vrk / Misty Comfort -huone

Varaa huone TÄSTÄ linkistä, koodilla ALLADATO24 tai

Courtyard by Marriott Tampere City Yliopistonkatu 57, Tampere

15 % alennus päivän huonehinnasta ko. ajankohtana

Varaa huone TÄSTÄ linkistä ale 15 %

19.11.2024

950,00 EUR + alv 25,5%

Voit perua osallistumisesi kuluitta 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. 3-6 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 %. Tämän jälkeen veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistuja vastaa itse matka- ja majoitusvarauksistaan.

Kurssista sanottua

"Aiheet olivat ajankohtaisia ja sisällöt hyviä." "Koulutukseen osallistuu hyvä kattaus alalla työskenteleviä henkilöitä."
"Paljon hyvää asiaa, hyvät luennoitsijat ja tapahtuma kerää hyvin mm. verkkoyhtiöitä paikalle."

19.11.2024

950,00 EUR + alv 25,5%