30.10.2024
Vantaa

Sähköinen liikenne

Liikenteen sähköistyminen yleistyy ja kehittyy entisestään ja vaikuttaa moneen asiaan. Sähköinen liikenne –tilaisuudessa paneudutaan aiheeseen mielenkiintoisten esitysten siivittämänä.

Tilaisuuden ohjelma julkaistaan myöhemmin

Tilaisuus on tarkoitettu energiayhtiöiden palveluiden kehittämisestä vastaaville, myyntipäälliköille, verkkopuolen toimijoille, palveluntarjoajille sekä kaikille sähköisen liikenteen kehityksestä kiinnostuneille.

23.10.2024

Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Mikäli osallistuminen perutaan kaksi arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tai osallistuja jää saapumatta, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutustapauksissa voidaan hankkia tilalle toinen osallistuja. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse majoitusvarausten peruutuksista ja kustannuksista.

"Todella tiukka paketti asiaa, paras Adaton koulutus missä olen ollut mukana! "

23.10.2024

Clarion Hotel Aviapolis