12.12.2024
Vantaa

Sähkökauppapäivä

Sähkökauppapäivä on jälleen täynnä ajankohtaista asiaa. Päivä tarjoaa sähkökauppaliiketoiminnasta vastaaville ja muille aiheesta kiinnostuneille erinomaisen tilaisuuden kuulla alan viimeisimmät kuulumiset.

Sähkökauppapäivä kokoaa alan toimijat yhteen kuulemaan alan
suunnasta, näkemyksistä sekä jakamaan tietoa.

Tilaisuuden ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Kohderyhmä

Tilaisuus on hyödyllinen esimerkiksi sähkökaupan parissa työskenteleville, myynnistä ja markkinakehityksestä vastaaville sekä kehityspäälliköille.

Majoitus

Majoitusta varten varauskoodi EVENTSHELSINKI, jonka mainitsemalla osallistujat saavat 17% alennusta päivän hinnasta. Tarjouskoodi on käytössä kaikkiin huoneluokkiin, niin kauan kuin hotellihuoneita riittää. Varaukset varauskoodilla EVENTSHELSINKI voitte tehdä helposti kotisivulta: www.strawberry.fi

6.12.2024

580,00 EUR + alv 24%

Voit perua osallistumisesi kuluitta 7 vrk ennen tilaisuuden alkua. 3-6 vrk ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista veloitamme 50%. Tämän jälkeen veloitamme koko osallistumismaksun. Tilaisuuden peruuntuessa osallistuja vastaa itse matkavarauksistaan.

6.12.2024

580,00 EUR + alv 24%